de gener 20, 2011

Comentaris apareguts al bloc d´enric: enriclloret.blospot.com

comentari 1:
dear Enric,
una llàstima el que ens contes. No sé detalls, per tant no opinaré sobre el cas. El que sí que conec és el projecte, jo treballava a l´empresa que va fer l´estructura i la vaig fer jo, pràcticament tota, i allí vaig conèixer el projecte. I he de dir que el projecte era una passada. Hi havia molta llum. el que més em molava, i em mola, és els volums de caravista blanca que fan un contrast preciós amb el molí, aixi com la manera d´entendre la rehabilitació. Esperem que el nou arquitete toque el mínim...
20 de gener de 2011 15:44

Comentari 2:
Demà a l´edició de La Ribera del Levante  eixirà una nota de premsa de l´autor del projecte original donant les seues raons.
20 de gener de 2011 16:19

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada